Saturday, December 25, 2010

Nor Shahrul Idlan Talaha selamat bernikah.

Maaf kerana terlambat untuk mengupdate. hehe. Seperti kita sedia maklum malam ini, perlawanan akhir pertam Piala AFF bakal bermula di Stadium Bukit Jalil pada pukul 8 malam. Harap kita dapat turun ramai-ramai untuk membuat lautan kuning.

Semalam, pemain utama kita, Nor Shahrul Idlan Talaha atau lebih mesra dikenali dengan nama Matyo telah selamat berkahwin dengan isterinya yang cantik molek yang bekerja sebagai pramugari. Aku tak tahu kenapa la masa ni diorang nak kahwin. Aku rase mungkin Matyo ni tak bajet masuk final mula2 kan. So diorang dah rancang awal2. Alih2 kita masuk final so nak tak nak kenalah teruskan jugak ya?


Tahniah diucapkan dan semoga berbahgia.

2 comments:

^mISz MatAHarIEy^ said...

diorang nikah dah lamer.. sanding jer bru.. kalau x silap la..

Taufik/Topex said...

owh ye ker. tak tau pulak sebab tv1 kate kahwin. ok tq:)

Apesal

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts with Thumbnails